+38 063 702 75 70
+38 057 751 75 20
+38 057 751 75 21

г. Харьков
ул. Чернышевская 13,
офис 702

ТРЕБУЮТСЯ
СОТРУДНИКИ

Отправить резюме

19.10.2019

ГОЛОВНЕ НАУКОВО-ЕКСПЕРТНЕ УПРАВЛІННЯ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ НЕ ПІДТРИМАЛО ЗАКОНОПРОЕКТ №2047-1 ВІД 13.09.2019

 

РЇРє зазначається Сѓ Р’РёСЃРЅРѕРІРєСѓ Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України РІС–Рґ 15.10.2019 РЅР° проект Закону України «РџСЂРѕ внесення Р·РјС–РЅ РґРѕ Податкового кодексу України щодо ліквідації корупційних схем Сѓ сфері оцінки РѕР±’єктів нерухомості шляхом діджиталізації розрахунку податкової вартості нерухомості» Р·Р° в„–2047-1 РІС–Рґ 13.09.2019 (народні депутати України Рћ.Рђ.Качура, Рњ.РЎ.Зуєв та інші), управління РЅРµ підтримує внесений проект Сѓ запропонованому вигляді. Водночас зазначається, що РІ проекті реєстраційний номер в„–2047 проблема «Р»С–квідації корупційних схем Сѓ сфері оцінки РѕР±’єктів нерухомості», РЅР° СЏРєС– спрямовані РѕР±РёРґРІР° проекти, Р·РіС–РґРЅРѕ С–Р· пояснювальними записками РґРѕ РЅРёС…, вирішена більш системно, Сѓ Р·РІ’СЏР·РєСѓ С–Р· чим проект С–Р· реєстраційним номером в„–2047 було рекомендовано управлінням прийняти Р·Р° РѕСЃРЅРѕРІСѓ.
Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України підготувало Р’РёСЃРЅРѕРІРѕРє РІС–Рґ 15.10.2019 РЅР° проект Закону України «РџСЂРѕ внесення Р·РјС–РЅ РґРѕ Податкового кодексу України щодо ліквідації корупційних схем Сѓ сфері оцінки РѕР±’єктів нерухомості шляхом діджиталізації розрахунку податкової вартості нерухомості» Р·Р° в„–2047-1 РІС–Рґ 13.09.2019 (народні депутати України Рћ.Рђ.Качура, Рњ.РЎ.Зуєв та інші), Сѓ СЏРєРѕРјСѓ, зокрема, зазначається наступне:
«РЈ законопроекті пропонується внести Р·РјС–РЅРё РґРѕ Податкового кодексу України (далі – РџРљ), РІС–РґРїРѕРІС–РґРЅРѕ РґРѕ СЏРєРёС… удосконалити деякі питання оцінки РѕР±’єкта нерухомого майна для цілей оподаткування.
Законопроект, що розглядається, С” альтернативним РґРѕ проекту Закону України «РџСЂРѕ внесення Р·РјС–РЅ РґРѕ Податкового кодексу України щодо ліквідації корупційної схеми Сѓ сфері реєстрації інформації Р·С– звітів РїСЂРѕ оцінку РѕР±'єктів нерухомості» (реєстр. в„–2047 РІС–Рґ 04.09.2019). РћСЃРЅРѕРІРЅРѕСЋ відмінністю внесеного проекту, РїРѕСЂС–РІРЅСЏРЅРѕ Р· проектом реєстр в„–2047, полягає Сѓ тому, що РІ РЅСЊРѕРјСѓ пропонується визначати вартість РѕР±'єкта нерухомого майна РЅРµ СЃСѓР±'єктом оціночної діяльності РІС–РґРїРѕРІС–РґРЅРѕ РґРѕ Закону України «РџСЂРѕ оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність РІ Україні», Р° «Р°РІС‚оризованим електронним майданчиком», РїС–Рґ СЏРєРёРј розуміється «Р°РІС‚оризована Фондом державного майна України інформаційно-телекомунікаційна система».
Головне управління, розглянувши законопроект, вважає за доцільне зауважити, що концептуальні зауваження, висловлені до проекту реєстр. №2047 залишаються актуальними і для проекту реєстр. №2047-1.
Разом С–Р· тим зазначимо, що Сѓ проекті, що розглядається, РЅРµ врегульовано питання правової РїСЂРёСЂРѕРґРё «СЂРѕР·СЂР°С…СѓРЅРєСѓ податкової вартості» електронним майданчиком, методології «РјРѕРґСѓР»СЏ електронної перевірки податкової вартості РѕР±’єкта нерухомості» та електронного майданчика, оплати вказаного розрахунку, «РІС–дповідальності» електронного майданчика, відповідальності нотаріуса Сѓ випадку помилкового або навмисного неправильного внесення інформації РїСЂРѕ РѕР±’єкт нерухомості та отримання розрахунку податкової вартості, РЅРµ визначено поняття «РїРѕРґР°С‚РєРѕРІР° вартість», Р° також РЅРµ міститься альтернативного механізму оцінки Сѓ випадку незгоди власника Р· результатами розрахунку, механізму оскарження результатів такого розрахунку. Вказані недоліки правового характеру обумовлені, РІ тому числі, Р№ виключенням питань оцінювання майна С–Р· сфери РґС–С— Закону України «РџСЂРѕ оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність РІ Україні», що РЅРµ може бути підтримано. Зауважимо, що РџРљ регулює, зокрема, питання обчислення СЃСѓРј податку, Р° РЅРµ визначення вартості нерухомого майна.
Враховуючи зазначене, Головне управління РЅРµ підтримує внесений проект Сѓ пропонованому вигляді. РќР° наш погляд, РІ проекті реєстр. в„–2047 проблема «Р»С–квідації корупційних схем Сѓ сфері оцінки РѕР±’єктів нерухомості», РЅР° СЏРєС– спрямовані РѕР±РёРґРІР° проекти, Р·РіС–РґРЅРѕ С–Р· пояснювальними записками РґРѕ РЅРёС…, вирішена більш системно, Сѓ Р·РІ’СЏР·РєСѓ С–Р· чим проект реєстр. в„–2047 було рекомендовано управлінням прийняти Р·Р° РѕСЃРЅРѕРІСѓ».


Як зазначається у Висновку Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України від 15.10.2019 на проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо ліквідації корупційних схем у сфері оцінки об’єктів нерухомості шляхом діджиталізації розрахунку податкової вартості нерухомості» за №2047-1 від 13.09.2019 (народні депутати України О.А.Качура, М.С.Зуєв та інші), управління не підтримує внесений проект у запропонованому вигляді.

Водночас зазначається, що в проекті реєстраційний номер №2047 проблема «ліквідації корупційних схем у сфері оцінки об’єктів нерухомості», на які спрямовані обидва проекти, згідно із пояснювальними записками до них, вирішена більш системно, у зв’язку із чим проект із реєстраційним номером №2047 було рекомендовано управлінням прийняти за основу.

Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України підготувало Висновок від 15.10.2019 на проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо ліквідації корупційних схем у сфері оцінки об’єктів нерухомості шляхом діджиталізації розрахунку податкової вартості нерухомості» за №2047-1 від 13.09.2019 (народні депутати України О.А.Качура, М.С.Зуєв та інші), у якому, зокрема, зазначається наступне:

«У законопроекті пропонується внести зміни до Податкового кодексу України (далі – ПК), відповідно до яких удосконалити деякі питання оцінки об’єкта нерухомого майна для цілей оподаткування.

Законопроект, що розглядається, є альтернативним до проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо ліквідації корупційної схеми у сфері реєстрації інформації зі звітів про оцінку об'єктів нерухомості» (реєстр. №2047 від 04.09.2019).

Основною відмінністю внесеного проекту, порівняно з проектом реєстр №2047, полягає у тому, що в ньому пропонується визначати вартість об'єкта нерухомого майна не суб'єктом оціночної діяльності відповідно до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», а «авторизованим електронним майданчиком», під яким розуміється «авторизована Фондом державного майна України інформаційно-телекомунікаційна система».

Головне управління, розглянувши законопроект, вважає за доцільне зауважити, що концептуальні зауваження, висловлені до проекту реєстр. №2047 залишаються актуальними і для проекту реєстр. №2047-1.

Разом із тим зазначимо, що у проекті, що розглядається, не врегульовано питання правової природи «розрахунку податкової вартості» електронним майданчиком, методології «модуля електронної перевірки податкової вартості об’єкта нерухомості» та електронного майданчика, оплати вказаного розрахунку, «відповідальності» електронного майданчика, відповідальності нотаріуса у випадку помилкового або навмисного неправильного внесення інформації про об’єкт нерухомості та отримання розрахунку податкової вартості, не визначено поняття «податкова вартість», а також не міститься альтернативного механізму оцінки у випадку незгоди власника з результатами розрахунку, механізму оскарження результатів такого розрахунку. Вказані недоліки правового характеру обумовлені, в тому числі, й виключенням питань оцінювання майна із сфери дії Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», що не може бути підтримано. Зауважимо, що ПК регулює, зокрема, питання обчислення сум податку, а не визначення вартості нерухомого майна.

Враховуючи зазначене, Головне управління не підтримує внесений проект у пропонованому вигляді. На наш погляд, в проекті реєстр. №2047 проблема «ліквідації корупційних схем у сфері оцінки об’єктів нерухомості», на які спрямовані обидва проекти, згідно із пояснювальними записками до них, вирішена більш системно, у зв’язку із чим проект реєстр. №2047 було рекомендовано управлінням прийняти за основу».

Источник информации http://svdevelopment.com

Введите ваш Email, чтобы
получать свежие предложения

ТРЕБУЮТСЯ
СОТРУДНИКИ

Отправить резюме

Видеообзор

все видео